یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

عشق واقعی چیست؟ نحوه یافتن عشق حقیقی

سفر و گردش, تور, سفرنامه, راهنمای سفر

عشق واقعی چیست؟ نحوه یافتن عشق حقیقی

۷۷۷ بازديد

اطلاعات دربراه فال تاروت تک کارتی و سه کارتی . هر کسی که در یک رابطه عاطفی باشد، همین ها را به شما می گوید! اما باید 10 نکته مهم را در مورد عشق واقعی بدانید! پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

1. عشق واقعی، پیدا کردن نیمه گمشده نیست!

اگر به دنبال نیمه گمشده تان هستید یا می خواهید خودتان را پیدا کنید، عاشق نشوید!

هویت شما این نیست که نیمه دیگر کسی باشید؛ هویت شما این است که خودتان باشید! بعضی از ما آنقدر در شریک عاطفی خود غرق می شویم که تبدیل به او می شویم!

لازم نیست شما طرفدار پر و پا قرص گروه موسیقی یا تیم مورد علاقه او باشید یا تمام کتاب هایی را که او خوانده، بخوانید.

علایق و سرگرمی های خودتان را داشته باشید. اینگونه هم شما بیشتر مورد علاقه او هستید، و هم او مورد علاقه شما خواهد بود.

2. عشق به خود، بهترین راه یافتن عشق حقیقی است

به نظر کلیشه‌ ای می‌ آید! چیزی که مادر و دوستان تان هر بار که با قلبی شکسته گریه می‌ کردید به شما می‌ گفتند! اما این حقیقت دارد.

 

قبل از اینکه بتوانید دیگران را دوست داشته باشید، باید خودتان را دوست داشته باشید. با خودتان راحت باشید، حتی زمانی که روز بدی را سپری می کنید.

بدانید که واقعا در اعماق وجودتان چه کسی هستید، و می خواهید با زندگی خود چه کنید.

عاشق خودتان بودن و داشتن زندگی ای که دوست دارید، نه تنها به طرز باورنکردنی رضایت بخش است، بلکه برای شریک عاطفی تان هم جذاب خواهد بود.

مطلب مشابه: فال تاروت روزانه

3. عشق واقعی، مطالبه گر نیست!

شریک عاطفی شما اگر واقعا عاشق شما باشد، هرگز نباید از شما بخواهد که تغییر کنید. و شما نیز اگر واقعا او را دوست دارید، نباید انتظار داشته باشید که او تغییر کند.

وقتی وارد رابطه عاشقانه می شوید، یعنی همدیگر را همانطور که هستید، دوست دارید. چرا باید کسی را که خیلی دوستش دارید تغییر دهید؟ او را همانطور که هست بپذیرید، و در عوض انتظار همین را هم داشته باشید.

فال تاروت روزانه

4. عشق حقیقی اجازه می دهد خودتان باشید!

خود واقعی تان بودن در مقابل شریک عاطفی تان می تواند ترسناک به نظر برسد!

 

اگر بدون آرایش از خواب بیدار شوید و موهایتان به هم ریخته باشد چه؟ اگر وقتی مریض هستید، او شما را در حالی ببیند که آبریزش بینی دارید و چشمان تان خون آلود است چه؟

همه این ها چیزهایی هستند که دوست دارید تا جایی که می توانید از آن ها اجتناب کنید. اما شما نباید چنین احساسی داشته باشید.

وقتی عاشق باشید، حتی بدترین بیماری هم برای همسرتان یک تجربه زیباست چون برایش ارزش دارید.

کمک او به شما وقتی در شرایط خوبی نیستید، یا بوسیدن شما وقتی ظاهری نامرتب دارید، نشان می‌ دهد که او واقعا چقدر شما را دوست دارد.

5. عشق حقیقی به طور طبیعی ایجاد می شود

آیا در مورد شریک عاطفی تان شک دارید؟ آیا مطمئن نیستید که او برای شما مناسب باشد؟ اگر بیش از حد در مورد او، رابطه و آینده مشترک تان از خود سوال می‌ پرسید، احتمالا عاشق نیستید!

وقتی واقعا عاشق باشید، هیچ چیز را زیر سوال نمی برید. او را همانطور که هست دوست دارید، و می دانید که می توانید برای رسیدن به آینده ای که آرزویش را دارید، در هر کاری تلاش کنید.

 

6. برای دریافت عشق، باید عشق بورزید

اگر خوددار باشید، نمی توانید در یک رابطه عاشقانه موفق باشید. نمی توانید از عشق به عنوان ابزار معامله استفاده کنید.

فقط زمانی که عشق تان کار خوبی در حق تان انجام داد، به او نگویید که دوستش دارید. یا فقط زمانی که اشتباهی مرتکب شد، او را در آغوش نگیرید. این چیزها باید همیشگی باشند.

شما باید همیشه او را دوست داشته باشید، صرف نظر از گفتار یا اعمال او؛ زیرا عشق واقعی بی قید و شرط است. اگر به شریک عاطفی خود همینقدر عشق بدهید، همان عشق و حتی بیشترش را دریافت خواهید کرد.

7. عشق حقیقی بر پایه رفاقت است

بسیاری از روابط عاطفی در برنامه های تلویزیونی بر اساس دوستی ها شکل می گیرند و به مرور زمان به عشق تبدیل می شوند.

این یک پیش‌ فرض عالی و یک رویای شیرین است. اما زندگی واقعی، تلویزیون نیست! برای اینکه عشقی با دوام داشته باشید، لازم نیست از زمان مهدکودک با شریک عاطفی تان دوست صمیمی بوده باشید!

اما لازم است که با او دوست شوید و رفاقت کنید. باید بتوانید با هم راحت صحبت کنید، شوخی کنید و لطیفه بگویید، و از همراهی یکدیگر لذت ببرید.

 

با گذشت زمان، میل و اشتیاق جسمی ممکن است محو شود، اما دوستی واقعی برای همیشه باقی خواهد ماند.

8. عشق حقیقی ماندگار است

به روابط معمولی فکر کنید که در آن، یک رابطه فقط با یک دلیل ساده و معمولی پایان می یابد! این روابط ناپخته هستند و دو طرف در آن فقط فکر می کنند که عاشق اند!

وقتی واقعا عاشق باشید، مشکلات ساده و پیش پا افتاده فقط دست اندازهای کوچکی در جاده مشترک شما هستند. هیچ مشکلی حل نشدنی به نظر نمی رسد و دو طرف مایل هستند تحت هر شرایطی در کنار هم بمانند.

9. عشق واقعی متعهدانه است

این طبیعت انسان است که مجذوب افراد دیگر شود. این کاملا طبیعی است که وقتی رهگذر جذابی را می بینید، سرتان را به سمت او بچرخانید! اجازه ندهید این باعث احساس گناه در شما شود.

تا زمانی که به شریک عاطفی خود متعهد باشید، رابطه شما خوب است. وقتی واقعا عاشق باشید، دلتان نمی خواهد با هیچ کس دیگری باشید و نبود او را حتی نمی توانید تصور کنید.

10. خودتان عشق زندگی تان هستید!

فراموش نکنید که باید خودتان را دوست داشته باشید. عشق به خود مهم است، و چیزی نیست که بعد از آشنایی با شریک عاطفی تان، آن را دور بریزید!

 

باید تا آخر عمر عاشق خودتان باشید. اگر احساس می کنید خودتان را دوست ندارید یا دست کم می گیرید، باید آنقدر تغییر کنید که به مسیر عشق به خود بازگردید، و تا ابد به خودتان عاشق و وفادار بمانید.

منبع: فال تاروت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.