شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

دانلود آهنگ سریال قرص ماه

سفر و گردش, تور, سفرنامه, راهنمای سفر

دانلود آهنگ سریال قرص ماه

۲,۶۲۹ بازديد

آهنگ سریال قرص ماه

ماه کامل یا قرص ماه یک سریال تلویزیونی مخصول شرکت No Dokuz Productions که در سریال 2017 تولید و پخش شد. این سریال در اوایل پخش شدن توانست امتیاز بالایی را کسب کند. جان یامان و اوزگه گورل بازیگران این سریال هستند.

نازلی در این سریال رویای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای را در سری دارد و همزمان سعی می کند غذاهای ژاپنی هم یاد بگیرد و آرزو دارد که رستوران خود را باز کند.

او برای تامین کردن هزینه های دانشگاه مجبور است کار کند. در همین حال به او پیشنهاد می شود که باعث می شود زندگی اش کمی دگرگون شود؛ پیشنهاد کار در خانه فرید اصلان به عنوان یک آشپز. سریال قرص ماه

فرید یک فرد موفق در کسب‌و‌کار است و قوانین سرسخت شرکت را در خانه نیز اجرا می‌کند؛ مثلاً قبل از آمدن فرید به خانه، باید غذای او آماده باشد، برای‌ همین هیچ‌کدام از آشپزها نمی‌توانند مدت زیادی، به‌دلیل دقیق‌بودن فرید، در آنجا کار کنند. قبول این پیشنهاد باعث می‌شود اتفاقاتی جالب و عاشقانه بین این دو شکل بگیرد. اتفاقاتی که در آغاز با جنگ و جدل بین این دو شروع اما به عشق ختم می‌شود. اما عشق خیلی یپیچیده‌تر از پختن غذاهای ملل و پروژه‌های میلیونی است… .

دانلود آهنگ سریال قرص ماه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.