یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

بیوگرافی سامی بیگی Sami Beigi

سفر و گردش, تور, سفرنامه, راهنمای سفر

بیوگرافی سامی بیگی Sami Beigi

۲,۴۹۵ بازديد

سامان اسحاق بیگی یا سامی بیگی زاده 23 نوامبر سال 1983 یا 3 اذر سال 1361 در شهر تهران است. سامیی بیگی خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده می باشد.

سامی بیگی

مهاجرت سامی از ایران

سامی در سن 6 سالگی به همراه خانواده از ایران خارج شد و به کشور سوئد مهاجرت کردند. خانواده سامی بیگی هنر دوست بودند. پدرش شهرام شعر می نوشت و ساز می زد و هر موقع که ساز را به دست می گرفت تا ساعت ها شروع به نواختن می کرد.

سامی بیگی

علاقه به ساز و موسیقی

سامی بیگی به دلیل اینکه به سازهای موسیقی به خصوص گیتار داشت رشته تحصیلی هنر و موسیقی را انتخاب کرد و وارد دانشکده موسیقی شد.

سامی بیگی

دوستی با ادی عطار و وارد شدن به گروه بلک کتس

او از طریق دوستی که با ادی عطار داشت وارد گروه بلک کتس شد و به امریکا رفت و حاصل این همکاری 2 ساله سامی بیگی با بلک کتس انتشار آلبوم موقی به نام دیمبولوژی و به خصوص آهنگ آره منم دوستت دارد شد که توانست باعث بیشتر شناخته شدن سامی بیگی شود.

سامی بیگی

خوانندگی، آهنگسازی و ایده های جدید سامی

او به جز حرفه ای بودن در امر خواندن، آهنگسازی حرفه ای است و خودش اهنگسازی خیلی از کارها را به عهده گرفت که بسیار محبوب شدند. او به گفته خودش از سن 15 سالگی موسیقی می نوشتد و هیچ وقت فکر نمیکرد که بتواند به صورت حرفه ای خوانندگی کند.

سامی بیگی

دلیل جدایی از بلک کتس

او دلیل جدایی اش از گروه بلک کتس را به دلیل کسب تجربه و به دست آوردن آزادی ذهن بیشتر بیان کرده است و پس از جدایی به دبی رفت و در آنجا با کمپانی EMA همکاری کرد و تک خوانی کرد.

سامی بیگی معتقد است که محبوبیت خیلی از نخستین ترانه اش آره منم دوست دارد به او این شجاعت را داد که به دنبال رویایش برود و کار انفرادی اش را شروع کند و آهنگ هایی از جمله آهنگ تو، دنیا مال ماست، این عشق، بازیم میده، ای جونم، برو 2، کاغذ و قلم را ارائه دهد.

سامی بیگی محبوبیتش را در عرصه موسیقی به دلیل قدرت صدا، آهنگ های جذاب و بیش از همه استعداد شگفت انگیزی که داشت به دست آورد.

سامی بیگی

تورها و کنسرت های سامی بیگی

سامی بگیی تورهای موفقیت جهانی در آسیا، اروپا و مریکا داشت و به عنوان یکی پر استعدادترین خواننده های ایرانی شناخته شده است.

سامی بیگی

بهترین آهنگ های سامی بیگی

از موفق ترین کارهای او می توان به آهنگ این عشقه، ای جونم، دنیال مل ماست ( به همراه عرفان ) و آهنگ هماهنگ اشاره کرد.

سامی بیگی

ازدواج و همسر سامی بیگی

سامی بیگی که در حال نزدیک شدن به 40 سالگی است هنوز ازدواج نکرده است و عکس هایی هم که از او در کنار دختران منتشر شده است همگی مدل های کلیپ هایش هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.